نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 15:25

جمهوری اسلامی اساس دین‌باوری را میان ملت‌های آزادیخواه ترویج داده‌ است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها حاکمیت لیبرال دموکراسی را بی هویت کرده بلکه با ارائه تفکر و مدل نوین سعی کرده تا اساس دین‌باوری و اعتقادات را در بین ملت‌های آزادیخواه ترویج و توسعه بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامحسین محمدی اصل ظهر امروز در اجلاسیه شهدای شهرستان اردبیل که در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها حاکمیت لیبرال دموکراسی را بی هویت کرده بلکه با ارائه تفکر و مدل نوین سعی کرده تا اساس دین باوری و اعتقادات را در بین ملت‌های آزادیخواه ترویج و توسعه بدهد.

وی افزود: تا زمانی که در خیمه ولایت هستیم، دشمن نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه و هجمه ای را برای ما ایجاد کند و ملت ما باید قدردان برکات ولایت در جامعه باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در گذر از این سختی‌ها و مشکلات باید قدر نعمت ولایت و امامت جامعه را بدانیم و اجازه ندهیم تا در این مسیر غبار و فتنه‌ای شکل بگیرد.

محمدی اصل افزود: در کنار ولایتمداری که اساس و رکن انقلاب است مردم داری، بصیرت افزایی و در کنار آن حفظ حجاب و عفاف از عناصر تشکیل دهنده انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: دشمن در یک جنگ نابرابر ترکیبی تلاش می‌کند تا اراده ملت ایران را در سنگر دفاع از انقلاب سست و بی بنیان نشان دهد اما ضرورت دارد زنان و مردان غیرتمند این مرز و بوم همچنان صیانت کننده این ارزش‌ها و آرمان‌ها باشند.

محمدی اصل با اشاره به فضاسازی‌های گسترده غربی‌ها را در ترویج اندیشه لیبرال دموکراسی عنوان کرد: پیام انقلاب اسلامی که به گوش آزادیخواهان جهان رسیده زمینه ساز یک اتحاد واقعی علیه مستکبران روزگار شده تا آمریکا و همدستان منطقه‌ای و جهانی او در واهمه و هراس قدرت نمایی این جبهه ارزشی باشند.

وی تصریح کرد: در شرایط سخت کنونی نیاز مبرم جامعه ما شناخت راه شهدا است تا از این طریق بتوانیم در سنگر انقلاب همواره آگاه، هوشیار و با بصیرت کافی گام برداریم.

محمدی اصل یاد و خاطره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان، علما، فضلا و روحانیان مبارز در راه اسلام را گرامی داشت و تاکید کرد: امنیت، عزت، استقلال و همه دارایی‌های این نظام را مرهون خون شهدا هستیم.

وی برگزاری ۳۱۰ برنامه و یادواره خانگی شهدا و پیش اجلاسیه های مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: ۲۶ مردادماه کنگره عظیم سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار خواهد شد تا مجاهدت این ایثارگران را پاس بداریم.

پایان‌پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308435

مهمترین اخبار ایران و جهان: