نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 18:19

پایش عملکرد مدیران استانی در استفاده از ظرفیت ایثارگران

مشاور امور ایثارگران وزیر صمت گفت: عملکرد مدیران استان‌ها در استفاده و تقویت ظرفیت ایثارگران مورد پایش قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن ممتحن، مشاور وزیر و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت عصر امروز در سفر یک‌روزه خود به استان سمنان در نشست اجرای طرح توانمندسازی ایثارگران این استان، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست علاوه بر تجلیل و تکریم ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، شنیدن و بررسی مشکلات و همفکری در جهت رفع آن‌هاست.

وی در جمع ایثارگران و جانبازان اداره کل صمت استان سمنان افزود: عملکرد مدیران استان‌ها در استفاده و تقویت ظرفیت ایثارگران مورد پایش قرار می‌گیرد و در جهت توانمندسازی ایثارگران و اجرای این طرح باید از ظرفیت دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت صمت استفاده کرد و تمام دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

مشاور امور ایثارگران وزیر صمت بیان کرد: کمیته‌ای ذیل کمیته مرکزی وزارت صمت در استان‌ها تشکیل و دوره‌های آموزشی و نشست‌های کارگاهی برای رسیدن ایثارگران به توانمندی خاص باید انجام شود.

ممتحن اضافه کرد: رسالت ما به عنوان جامعه ایثارگری این است که فرهنگ شهادت و ایثارگری را تبیین و موج نگاه ایثارگری ایجاد کنیم. در شرایط کنونی، وظیفه ما این است که در توسعه فرهنگ شهدا و ایثارگری پیشرو بوده و نگاه ویژه‌ای به جامعه ایثارگری و ارتقای ایثارگران داشته باشیم و این قشر در دستگاه‌ها الگو شوند.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدای اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با حضور مشاور امور ایثارگران وزیر صمت، مشاور امور ایثارگران استاندار سمنان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تقدیر شد.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران وزارت صمت در سفر به استان سمنان همچنین با خانواده معظم شهید والامقام و شاخص استان، سردار حاج محمود اخلاقی دیدار و با اهدای لوحی از مقام و جایگاه این شهید تجلیل کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و بازدید از یک واحد صنعتی دارای کادر مدیریتی و پرسنلی ایثارگران در شهرک صنعتی شهرستان مهدی‌شهر از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه مشاور امور ایثارگران وزارت صمت به استان سمنان بود.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1347735

مهمترین اخبار ایران و جهان: