نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 00:02

برخورد خودرو دنا و تندر ۹۰ در قروه ۴ کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

قروه- سرپرست آتش نشانی شهرداری قروه گفت: در سانحه تصادف بین خودرو دنا و تندر ۹۰ در جاده سنقر، ۴ کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

جمیل ظاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۲۸ دقیقه دوشنبه شب یک مورد حادثه برخورد دو دستگاه خودرو سواری در جاده سنقر، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قروه اطلاع رسانی شد.

وی افزود: اکیپی از ایستگاه شهدای آتش نشان به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

ظاهری خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که تصادف شدیدی میان یک دستگاه خودرو دنا و یک دستگاه تندر ۹۰ رخ داده است که در همین راستا بلافاصله عملیات خود را آغاز کرده و برای نجات سرنشینان هر دو خودرو وارد عمل شدند.

وی افزود: امدادگران بلافاصله با استفاده از تجهیزات تخصصی اقدام به برش کابین خودرو کردند و سرنشینان هر دو خودرو را خارج کرده و به عوامل اورژانس در محل تحویل دادند که متأسفانه مشخص شد که در این تصادف ۴ نفر فوتی ۲ زن و ۲ مرد بودند و ۳ نفر نیز مصدوم شدند.

ظاهری اظهار کرد: در پی وقوع این تصادف ترافیکی در محل ایجاد شد که با حضور عوامل پلیس راهور در محل به حالت عادی خود بازگشت و آتش‌نشانان پس از عملیات محل حادثه را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1348035

مهمترین اخبار ایران و جهان: