نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 15:43

تکلیف ۲۳ هیات ورزشی در همدان روشن شده است

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در یک سال اخیر ۲۳ مجمع انتخاباتی در استان همدان برگزار شده و بسیاری از هیات‌های ورزشی تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی حقیقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظرف یک سال اخیر سعی کردیم به وضعیت ورزش استان سر و سامان ببخشیم و خوشبختانه با برگزاری ۲۳ مجمع انتخاباتی، درصد بالایی از رشته‌ها در استان تعیین تکلیف شده‌اند.

وی افزود: کشتی اولویت اصلی ماست و در دیدار با علیرضا دبیر هم دغدغه خود مبنی بر برگزاری مجمع انتخاباتی این رشته را مطرح کردیم اما فدراسیون این روزها درگیر انتخابات است و بعد از روشن شدن وضعیت ریاست فدراسیون باید نسبت به برگزاری مجمع همدان اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه افزود: ۲۳ ورزشکار استان جهت حضور در بازی‌های آسیایی شانس دارند و در این راستا حمایت از قهرمانان در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: حضور نفراتی مثل شیما صفایی در تنیس روی میز و علی خورشیدی در ووشو قطعی شده و بقیه نفرات ما شانس بالای ۹۰ درصد برای حضور در المپیک آسیایی دارند.

حقیقی تصریح کرد: بعد از سه سال اردیبهشت ماه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش استان را برگزار کردیم که در آن از ۱۶۰ نفر تجلیل به عمل آمد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن کنگره شهدا عنوان کرد: بیشتر برنامه‌های ورزشی استان در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید والامقام همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اذعان کرد: تلاش ما و سازمان بسیج ورزشکاران بر این بوده که تمام فعالیت‌ها در راستای کنگره ملی ۸ هزار شهید استان برگزار شود.

وی بیان کرد: از تیرماه سال گذشته با درخواست از فدراسیون‌ها، میزبانی‌های متعددی در استان صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به المپیاد استعدادهای برتر در ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد.

حقیقی اضافه کرد: رزمایشی در مناطق محروم برگزار کردیم و بر این اساس وسایل و اقلام ورزشی در مناطق و روستاهای محروم استان به نیت شهدای گرانقدر همدان توزیع شد.

وی به دیگر برنامه‌های این کمیته از جمله میزبانی از مسابقات کاراته در دو بخش آقایان و بانوان، همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی که پخش زنده داشت، برگزاری مسابقات جام پرچم در روستاها که افتتاحیه و اختتامیه آن در ملایر برگزار شد، سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور بسیجیان ورزشکار اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: یادواره شهدای ورزشکار با محوریت شهید شمسی‌پور را برگزار کردیم که در آن استقبال بالای جوانان و نوجوانان را شاهد بودیم، تلاش بر این بوده گرامیداشت شهید شمسی‌پور به عنوان شهید شاخص ورزش کشور را در بهترین سطح برگزار کنیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1349679

مهمترین اخبار ایران و جهان: