نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 17:30

نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در کاشان بالاست

فرماندار کاشان ضمن تاکید بر لزوم جهت‌دهی تسهیلات ویژه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی گفت: نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در کاشان بالا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان، ضمن اشاره به معارفه رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان اظهار داشت: دشمنان سعی دارند که عفاف و حجاب را به عنوان یک ضرورت دینی کمرنگ کند و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های مرتبط در ارائه تسهیلات مرتبط با اشتغال افزود: در مورد نهادهایی که عقب‌ماندگی دارند، پیگیری میدانی نسبت به عنوان و ارجاعات به بانک در قالب یک گزارش در دستور کار قرار بگیرد و به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه در حوزه اشتغال باید به سمت ایجاد اشتغال‌های پایدار در حوزه دانش‌بنیان برویم، ابراز داشت: در کاشان بیکاری در حوزه کارگری نداریم و اگر وجود دارد دلایل خاص خود را دارد اما در فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نرخی بیکاری بالایی داریم.

وی با بیان اینکه سیاست ما در شهرستان کاشان آن است که بتوانیم تسهیلات را در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان به کار بگیربم، گفت: با این کار ارزش افزوده ما بالاتر خواهد بود و فترغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز در عرصه‌های مختلف مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/801

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1349879

مهمترین اخبار ایران و جهان: