نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 09:44

اغتشاشات اخیر حیله دشمن برای برهم زدن نظم اقتصادی کشور بود

اصفهان - استاندار اصفهان گفت: یکی از حیله‌های دشمن ورود از حوزه اقتصاد، تلقی ضعف دولت در انجام مباحث تجاری و اقتصادی و نهایتاً نارضایتی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی شامگاه چهارشنبه در همایش فرمانداران با اشاره به اینکه مردم سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: دشمن همبستگی مردم را نشانه گرفته و دولت سیزدهم پس از یک سال استقرار با جنگ ترکیبی دشمن مواجه شد.

وی ادامه داد: البته اتفاقات مبارکی در دولت سیزدهم افتاد که دشمن را مصمم کرد با تمام توان خود به میدان بیاید اما با مدد پروردگار و هوشیاری مردم نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: یکی از حیله‌های دشمن ورود از حوزه اقتصاد، تلقی ضعف دولت در انجام مباحث تجاری و اقتصادی و نهایتاً نارضایتی مردم است.

مرتضوی افزود: امسال تراز تجاری کشور مثبت شد، صادرات از واردات پیشی گرفت و این اتفاقات مثبت باعث شد تا دشمن به میدان بیاید و با تمام قوا رشد اقتصادی کشور را نشانه بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشات اخیر، حیله دشمن برای برهم زدن نظم اقتصادی کشور بود.

استاندار اصفهان گفت: با تدبیرهای مقام معظم رهبری و دولت مردمی به سمت آرامش حرکت کرده‌ایم هر چند که رسانه‌های دشمن همچنان علیه جمهوری اسلامی می‌تازند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. این رسانه‌ها در صدد هستند با دمیدن بر جریان رسانه‌ای به اغتشاشات حیات مجدد دهند.

مرتضوی اظهار کرد: در این شرایط نباید غفلت کنیم. فرمانداران در جمع مردم حضور یابند و با جدیت بیشتری به مردم خدمت کنند نباید اجازه دهیم دشمن به نیات خود دست یابد بلکه با بهبود اوضاع و شرایط میزان حضور دشمن را کم رنگ و به مرور زمان محو کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912131

مهمترین اخبار ایران و جهان: