نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 13:19

رصد بازارهای استان مرکزی با حضور ۵۰ اکیپ

اراک- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: برای کنترل قیمت ها و جلوگیری از گرانفروشی از امروز ۱۰۰ بازرس در قالب ۵۰ اکیپ بازارهای استان را رصد می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صفری گفت: برای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی از امروز ۱۰۰ بازرس در قالب ۵۰ اکیپ در سطح شهرستان‌های مختلف استان مرکزی بازار را رصد می‌کنند.

صفری افزود: در این گروه‌ها بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی حضور دارند و با مراجعه به سطح بازار و مغازه‌های عرضه کننده آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و کالاهای اساسی، بازار را کنترل می‌کنند.

وی ادامه داد: در این طرح با هرگونه گران فروشی و عدم درج قیمت به جد برخورد و برای متخلفان پرونده تشکیل و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از عدم کمبود در تأمین و توزیع کالاهای اساسی نظیر روغن، برنج، شکر و مرغ در استان خبر داد و افزود: با تدارک انجام شده مایحتاج مردم به اندازه کافی در انبارها موجود است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صفری ادامه داد: در ماه‌های گذشته تولید کنندگان مرغ استان با افزایش جوجه ریزی، تولیدات خود را بهبود بخشیده اند و با افزایش تولید، قیمت مرغ در بازار استان متعادل شده است و از هم استانی‌ها می‌خواهیم تا با خرید بیشتر یاری گر تولیدکنندگان باشند.

وی اضافه کرد: چنانچه شهروندان در خصوص گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت‌ها شکایتی دارند با شماره‌های ۱۲۴، ۱۳۴ و ۳۸۲۰ تماس بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 910231

مهمترین اخبار ایران و جهان: