نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 21:24

بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت است

معاون خدمات شهری و رییس ستاد بحران شهرداری شهرکرد با اشاره به آغاز بارش‌های زمستانه از اول دی‌ماه، گفت: باتوجه به اینکه در فصل برگزاری امتحانات مدارس هستیم، بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا محمدیان عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرکرد با موضوع جلوگیری از آبگرفتگی و لغزندگی احتمالی در سطح شهر به دنبال بارش‌های زمستان گفت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان در زمان بارندگی تمامی نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حالت آماده باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری و رییس ستاد بحران شهرداری شهرکرد افزود: با توجه به شروع فصل زمستان تمامی مسیل‌ها و کانال‌ها نظافت شده اما در صورت گرفتگی معابر و جوی و جداول در اسرع وقت نسبت به بازگشایی مسیر اقدمات لازم صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در صورت بارش برف شن و نمک کافی آماده است و نسبت به بازگشایی مسیرها براساس اولویت اقدامات لازم صورت می‌پذیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل برگزاری امتحانات مدارس هستیم لذا بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت قرار دارد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در ادامه این جلسه گفت: با شروع فصل زمستان و بارش برف و باران امکان اجرا و یا ادامه پروژه‌های عمرانی وجود ندارد اما در صدد هستیم تا با بهبود شرایط جوی عملیات اجرایی از سرگرفته شود. 

شهروندان مصالح ساختمانی را از معابر و خیابان جمع‌آوری کنند

عبدالصادق نجفی ادامه داد: شهروندان مصالح ساختمانی خود را از معابر و خیابان‌ها جمع‌آوری کنند تا در صورت افزایش شدت بارش‌ها امکان هدایت آب‌های سطحی وجود داشته باشد و از سرزیر شدن در معابر جلوگیری شود.

گفتنی‌است، هواشناسی چهارمحال و بختیاری هشداری را مبنی‌بر آغاز فعالیت سامانه بارشی از  اواسط روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده صادر کرده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 925475

مهمترین اخبار ایران و جهان: