نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 19:35

نماینده مرکز بین‌المللی تجارت: گل محمدی یک محصول استراتژیک در گردشگری محسوب می‌شود

نماینده مرکز بین‌المللی تجارت در حوزه برندینگ با بیان اینکه موضوع بوم‌گردی در کاشان تقویت شود، گفت: گل محمدی یک محصول استراتژیک در گردشگری محسوب می‌شود.

سباستین الکساندر در حاشیه سفر به کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه تمرکز ما بر روی گل محمدی بوده است، اظهار داشت: یکی از پتانسیل‌هایی که منطقه کاشان آن را توسعه دهد، همین محصول گل محمدی است.

وی گل محمدی را یک محصول استراتژیک دانست و افزود: بحث دیگر موضوع توریسم است که با توجه به این محصول، توریست‌ها را می‌توان به منطقه جذب کرد و با آداب و فرهنگ کاشان توریست‌ها را آشنا کرد.

نماینده مرکز بین‌المللی تجارت در حوزه برندینگ با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که پتانسیل خوبی در منطقه دارد و به شایستگی به آن توجه نشده موضوع بومگردی است، ابراز داشت: اگر بتوانیم زیرساخت‌های لازم برای بومگردی به ویژه برای گردشگران خارجی در منطقه فراهم شود، می‌تواند به شکوفایی پتانسیل‌ها بینجامد.

وی با بیان اینکه فرش نیز یکی دیگر از پتانسیل‌های منطقه است، گفت: اگر بتوان پتانسیل حوزه گل محمدی و فرش را با یکدیگر ارتباط بدهیم و از آن طریق بتوان توریست‌ها با آن ارتباط برقرار کنند، می‌تواند جاذبه ایجاد کرده به منطقه سفر کنند و خرید انجام دهند.

الکساندر با بیان اینکه گل محمدی باید دری بر روی گردشگران خارجی در منطقه باشد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی باید به گونه‌ای باشد که بتوانند تجربه متفاوتی از این شهر داشته باشند چرا که منطقه کاشان خاستگاه گل محمدی و عرقیجات گیاهی است.

وی با بیان اینکه در منطقه کاشان یک سری امکانات را داریم، تاکید کرد: باید یک سری تورهای تخصصی پیش‌بینی شده است به نحوی که از زمان ورود تا خروج از کاشان برنامه‌ریزی شده باشد و بتوان از این طریق شهر را به گردشگران بشناسانیم.

نماینده مرکز بین‌المللی تجارت در حوزه برندینگ با بیان اینکه در حوزه برندینگ همه چیز مهم است، افزود: باید تجربه متفاوتی برای گردشگران ایجاد کنیم به نحوی که اگر موضوع به فرض مثال یک گل است باید این گل در اقصی نقاط منطقه به چشم بخورد.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 916431

مهمترین اخبار ایران و جهان: