نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 16:18

فرمانده سپاه زنجان: فتنه‌ها نمی‌تواند خللی در اراده مردم ایجاد کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه انقلاب و نظام تولید محتوا می‌کنند‌، گفت: امروز نام جمهوری اسلامی در دنیا می‌درخشد و فتنه‌ها نمی‌تواند خللی در اراده مردم ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از سربازان نمونه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی مردم بر کفار و مستکبرین بود، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره به دنبال ضربه به نظام و انقلاب اسلامی از طریق جنگ، ایجاد فتنه، هجمه و جنگ روانی بوده‌اند.

 فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌ و هستند، افزود: تقدیم ۲۲۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس گواه بر این ادعاست که سبب خلق صحنه‌های زیبای تاریخی شد.

 سردار کرمی با اشاره به اینکه فتنه‌های سال‌های اخیر فتنه جهانی علیه اسلام و انقلاب است، بیان کرد: بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه انقلاب و نظام تولید محتوا می‌کنند‌.

فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه اتاق‌های فکر ضد انقلاب به فتنه‌گران و اغتشاشگران خط می‌دادند، تصریح کرد: با همه اما نتوانستند در مقابل اراده شکست ناپذیر الهی انقلابی ملت ایران موفق شوند.

 سردار کرمی با بیان اینکه باید در فتنه‌ها هشیار باشیم، چرا که در فتنه فضا غبارآلود و تشخیص حق از باطل سخت است، افزود: پیروی از رهبری راه برون رفت از فتنه‌هاست؛ برای اینکه از فتنه‌ها مصون بمانیم باید تابع ولی فقیه باشیم.

 فرمانده سپاه زنجان ادامه داد: امروز نام جمهوری اسلامی در دنیا می‌درخشد و این فتنه‌ها نمی‌تواند خللی در اراده مردم ایجاد کند.

 وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت‌های سربازان با اشاره به اینکه سربازان برای دفاع از کشور و جان، مال و ناموس ملت ایران مجاهدت و فداکاری می کنند، خاطرنشان کرد: سربازان زینت کشور و بازوان توانمند نیروهای مسلح هستند.

در ادامه این مراسم سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه طبق فرموده حضرت علی(ع) سرباز زینت کشور است، تصریح کرد: مطابق فرموده پیامبر مکرم اسلام(ص)نیز "یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب‌هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود".

 سردار طهماسبی با اشاره به اینکه دوران سربازی بهترین دوران برای تمرین زندگی در اجتماع است، خاطرنشان کرد: زندگی جمعی، فعالیت‌ها و عملکردهای گروهی زمینه ساز و تجربیات سربازان برای حضور و فعالیت در جامعه پس از این دوران است.

وی یادآور شد: انسان می‌تواند از این دوران هم خوب درس بگیرد و هم تجربه کسب کند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 916031

مهمترین اخبار ایران و جهان: