نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 00:02

سفر یک روزه استاندار قزوین به بخش ضیا آباد

قزوین- استاندار قزوین در سفری یک روزه به بخش ضیا آباد با مردم این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

ه گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر یکشنبه در سفری نیم روزه به بخش ضیا آباد ضمن دیدار با مردم این بخش از پروژه‌های عمرانی این بخش نیز بازدید کرد.

اعلایی در بدو ورود به ضیا آباد با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای بخش ضیا آباد ادای احترام کرد.

استاندار قزوین پس از این با حضور در دفتر امام جمعه ضیا آباد با حجت الاسلام خداوردی دیدار و گفتگو کرد. طرح و بررسی مطالبات و دغدغه‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی مردم از جمله مباحثی بود که در این دیدار مطرح شد.

اعلایی همچنین با همراهی حمزه‌ئی سرپرست فرمانداری تاکستان، رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهیدرجایی این بخش بازدید کرد.

این اردوگاه در سال ۱۳۷۱ کلنگ زنی و در سال ۱۳۸۲ فاز نخست آن به بهره برداری رسیده است ولی به دلیل نبود اعتبارات تا به امروز با توجه به عدم تکمیل پروژه بدون استفاده باقی مانده است.

 سفر یک روزه استاندار قزوین به بخش ضیا آباد

بازدید از محل احداث منطقه ویژه اقتصادی تاکستان از دیگر برنامه‌های سفر نیم روزه اعلایی به ضیا آباد بود. طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی تاکستان به تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده است و دسترسی مناسب به آزاد راه، مسیر ریلی و سایر محورهای مواصلاتی، وجود ۳۰ هزار هکتار باغ انگور، شهرک گلخانه‌ای نودهک و شهرک صنعتی حیدریه در این منطقه از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این منطقه اقتصادی است.

حضور در شورای اداری بخش ضیا آباد نیز بخش پایانی سفر استاندار قزوین بود.

طرح مسائل و مشکلات بخش و بررسی راهکارهای پایان دادن به این مشکلات از جمله مباحث مطرح شده در این شورا بود.

مدیریت مصرف انرژی و بررسی راهکارهای رفع مشکلات آب در این بخش در این نشست بررسی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 919031

مهمترین اخبار ایران و جهان: