نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 16:54

خوزستانی‌ها برای طلسم شکنی به مصاف هم می‌روند

اهواز- مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و دو تیم خوزستانی برای طلسم شکنی ۱۰۰ روز پیروزی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر فردا دوشنبه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان در شهر مسجدسلیمان در ساعت ۱۷ در برابر هم صف آرایی می‌کنند.

مسابقه‌ای بین دو تیم دارا و ندار لیگ برتر، نفتی‌ها از نظر مالی و امکاناتی به هیچ عنوان قابل مقایسه با فولاد خوزستان نیستند و در حال حاضر هم با ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ ایستاده‌اند اما فولاد خوزستان که تنها نماینده فوتبال کشور در لیگ قهرمانان آسیاست با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول لیگ قرار دارد.

فولادی‌ها با احتساب بازی معوق با ملوان، هفت هفته است که رنگ برد را ندیده و شاید این بازی بهترین فرصت برای قطع نوار ناکامی‌های این تیم باشد اما نفت در خانه تیمی مقاوم است که می‌تواند شگفتی ساز شود.

نفتی‌ها هم ۶ هفته است بُرد نداشته‌اند و با ۲۵ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و شاید این فرصتی مناسب برای خط حمله گل نزن فولاد باشد که بتواند آمار خود را بهبود بدهد. فولاد در ۱۱ هفته فقط ۹ گل زده است.

نکته جالب لیگ برتر امسال این است که سه تیم خوزستانی نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان حدود ۱۰۰ روز است که در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صاحب پیروزی نشده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918231

مهمترین اخبار ایران و جهان: