نیوز سیتی!
06 اسفند 1402 - 15:36

شرایط جوی مساعد نیست؛ از سفر پرهیز کنید/ ترافیک جمکران تحت مدیریت است

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه شرایط جوی اکثر محورها برای سفر مساعد نیست از مردم درخواست کرد تا پایدار شدن شرایط جوی از سفر پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبر ساعت 14 با اشاره به شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: همانطور که سازمان هواشناسی هم اعلام کرده است اغلب استانهای کشور درگیر بارش های سنگین مواجه هستیم.

وی افزود: این بارش‌ها در محورهای غربی، شمالی و مرکزی به شکل برف و کولاک هستند و به همین دلیل هم شب گذشته حدود 11 ساعت محور هراز را مسدود کردیم تا شرایط جوی کمی پایدار شود.

رئیس پلیس راهور بیان کرد: اکنون محور هراز بازگشایی شده اما همچنان درگیر کولاک است و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود که از این محور تردد انجام شود.

سردار حسینی بیان کرد:  جاده چالوس به دلیل مدیریت ترافیک یک طرفه شده است و از مردم درخواست می‌کنیم سفرهای خود را تا زمان پایدار شدن شرایط جوی به تعقیب بندازند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: ماموران راهور توانستند با اقدامات مناسب شرایط ترافیکی جمکران را مدیریت کنند و برای تردد در محورهای منتهی به جمکران و استانهای مجاور مشکل ترافیکی نداشتیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1677475

مهمترین اخبار ایران و جهان: