نیوز سیتی!
06 اسفند 1402 - 12:58

کارزارهای انتخابات مجلس در شهرهای لرستان/شور انتخابات شهرها و روستاها‌ را فرا گرفت + فیلم

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در لرستان وارد چهارمین روز شده‌ و شور انتخابات شهرها و روستاهای این استان را فرا گرفته‌است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، پنج روز تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی مانده‌است. تبلیغات محیطی نامزدهای مجلس لرستان از سوم اسفند آغاز شده‌است و تأثیر جهشی را در نگاه افکار عمومی به فرایند انتخابات به‌دلیل مشارکت بالای محلی و قومی ایجاد کرده‌است.

بنرهای نامزدهای انتخاباتی در معابر و میادین اصلی شهرهای لرستان برپا شده‌است و کاندیداها با نشست‌های مردمی، کارزارهای انتخاباتی و توزیع سنتی کارت ویزیت، عکس و پوستر سعی دارند که وزنۀ آرای مردم را به‌سمت خود سنگین کنند.

رفع بیکاری، احداث سدهای نیمه‌تمام لرستان، انتصاب مدیران به‌دور از جناح‌بندی‌های سیاسی، حمایت از ورزشکاران، هنرمندان و زنان از مهم‌ترین سخنان مطرح‌شدۀ کاندیداهای اننتخابات مجلس در لرستان است.

لرستان با 12 شهرستان و هفت حوزۀ انتخابیه 9 نماینده در بهارستان و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و 350 نامزد برای کسب 9 کرسی مجلس دوازدهم با هم رقابت می‌کنند.

.

انتهای پیام/ 644/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1677331

مهمترین اخبار ایران و جهان: