نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 00:12

شهید سلیمانی با شهادتش روح تازه‌ای به انقلاب دمید

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: دشمنان و قاتلین شهید سلیمانی تصورشان این بود که با شهادت حاج قاسم کمر انقلاب ما را می‌شکنند اما نمی‌دانستند که شهادت ایشان روح تازه ای به انقلاب بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تنها شهید مدافع حرم شهرستان خفر، عبدالکریم پرهیزگار در سالن اجتماعات شهیدان بارورز با حضور جانشین سپاه فجر فارس سرهنگ پاسدار هاشم جمالی و داوود دهقانی(جوان ترین استاد راوی کشور) برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی همه عمر و وقت و هدفش را صرف خدمت به مردم کرد و به گفته حضرت آقا، حاج قاسم مزد تلاش ها و مجاهدت هایش را از خداوند متعال گرفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به رشادت های شهید سلیمانی در جبهه های مقاومت و جبهه های حق علیه باطل افزود: حاج قاسم برای دوستان خود امید آفرین و برای دشمنان خوف آفرین بود.

جمالی خاطر نشان کرد: دشمنان و قاتلین شهید سلیمانی تصورشان این بود که با شهادت حاج قاسم کمر انقلاب ما را می‌شکنند اما نمی‌دانستند که شهادت ایشان روح تازه ای به انقلاب بخشید و مردم با تشییع جنازه ٢۵ میلیونی بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام بیعت کردند.

جمالی گفت: امروز کشور ما به حول قوه الهی و به برکت خون شهیدان به‌خصوص حاج قاسم سلیمانی، شهید پرهیزگار و 125 شهید شهرستان خفر جزء ابرقدرت های جهان و در اوج عزت است. 

او در ادامه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان گفت: ما ملت شهادتیم، شیعه امیرالمؤمنین(ع) می‌جنگد و برای شهادت و بیمی از شهادت ندارد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627075

مهمترین اخبار ایران و جهان: