نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 12:53

تشکیل ۳۵۴۳ پرونده تخلف صنفی در استان قزوین

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا ۱۶ دی ماه، ۲۱ هزار و ۸۰۵ مورد بازرسی از بازار و واحدهای عرضه کننده کالا صورت گرفته که به تشکیل ۳ هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف و معرفی متخلفین به تعزیرات حکومتی منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن رستمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که صبح امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۶ دی ماه، ۲۱ هزار و ۸۰۵ مورد بازرسی از بازار و واحدهای عرضه کننده کالا صورت گرفته که منجر به تشکیل ۳ هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف و معرفی متخلفین به تعزیرات حکومتی شده است.

وی افزود: طی این مدت، ۳۳ جلسه تنظیم بازار در استان تشکیل شده که ۲۳۴ مصوبه در حوزه تأمین، توزیع و نظارت بر بازار به همراه داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: تعداد پرونده شکایات ثبت شده در سامانه سیمبا در سال جاری، ۲ هزار و ۵۱۵ فقره بوده است.

رستمی عنوان کرد: تشکیل جلسه هماهنگی خدمات سفر و نظارت بر واحدهای تامین کننده ارزاق عمومی و خدماتی ایام پایانی سال با حضور اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه های صنفی از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

این مسوول ادامه داد: همکاری با سازمان تعاونی روستایی استان به منظور توزیع بهینه میوه تنظیم بازار در ایام پایانی سال و همچنین تشکیل منظم جلسات کمیته نرخ گذاری جهت ممانعت از ناهنجاری های قیمت به ویژه در خصوص کالاهای خدماتی در دستور کار قرار گرفته است‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629431

مهمترین اخبار ایران و جهان: