نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 15:47

جشن پیروزی انقلاب توسط بازاریان فاریاب

رئیس اداره صمت شهرستان فاریاب گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشن شادی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همکاری اداره صمت و اصناف و بازاریان، بسیج اصناف را در ایام دهه فجر را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، جلسه کمیته برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی این شهرستان برگزار شد.

بختیاری رئیس اداره صمت شهرستان فاریاب در این جلسه اظهار داشت: جامعه اصناف و بازاریان که به تعبیر امام راحل (ره) مفتخر به لقب بازوان ستبر انقلاب هستند، در آستانه ایام‌الله دهه فجر وحدت، تلاش مضاعف و ساختارگرایی را به عنوان راهبرد ادوار پیش‌رو ترسیم کرده و با تمام توان به دفاع از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: در همین راستا اصناف و بازاریان شهرستان فاریاب هم باید نقش خودشان را نسبت به خون شهدا و امام راحل ایفا کنند و با نصب پرچم و تزیین، بازار را جلوه زیبا دهند.

رئیس اداره صمت شهرستان فاریاب در پایان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشن شادی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همکاری اداره صمت و اصناف و بازاریان، بسیج اصناف را در ایام دهه فجر را برگزار خواهیم کرد.

پایان پیام / ۸۰۰۴۲ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655875

مهمترین اخبار ایران و جهان: