نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 10:01

ایفای نقش ورزشکاران برای ایجاد شور و نشاط در انتخابات

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، گفت: جامعه ورزشی با توجه به الگو بودنشان در جامعه می توانند نقش مهمی در جلب مشارکت گسترده در انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با جامعه ورزش، با بیان اینکه موفقیت‌های ورزش استان مرهون زحمات و تلاش‌های هیات‌های ورزشی است، گفت: تعهد در کنار تخصص می‌تواند تاثیر بسزایی در ورزش استان داشته باشد. 

وی افزود: ظرفیت ورزش استان البرز در زمینه منابع انسانی بسیار قوی ولی در زیرساخت ضعیف است.

فروغی اشاره‌ای به فرا رسیدن دهه مبارک فجر کرد و گفت: باتوجه به اهمیت دهه مبارک فجر برای برگزاری پرشور و باشکوه ایام الله دهه فجر تاکید کردیم. 

وی ادامه داد: موضوع دهه فجر و اهمیت آن در تمامی رویدادهای ورزشی استان برجسته و هیات های ورزشی با برگزاری برنامه‌های مختلف با محوریت دهه فجر ‌در راستای ایجاد شور و نشاط ایام پیش‌رو بکوشند.

فروغی افزود: جامعه ورزش استان همواره در تمامی‌ها صحنه‌ها حضور پررنگ داشته است.

این مقام مسوُول اشاره‌ای به انتخابات کرد و گفت: جامعه ورزشی با توجه به الگو بودنشان در جامعه می‌توانند نقش مهمی در جلب مشارکت گسترده در انتخابات داشته باشند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان به سبب گستره وسیع مخاطبان در رشته‌های ورزشی و حضور جوانان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، می‌تواند در بحث تحقق مشارکت حداکثری نقش آفرینی موثری داشته باشد.

فروغی گفت: حضور پرشور و با نشاط جامعه ورزش در انتخابات تاثیر به سزایی در نشاط انتخاباتی دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652831

مهمترین اخبار ایران و جهان: