نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 14:47

سایه مهر رضوی بر سر بیماران دیالیزی بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری کانون سلامت رضوی و همت خیران، تعدادی از دستگاه‌های دیالیز بیمارستان خاتم‌الانبیا زاهدان تعمیر و تجهیز شد.

دادخدا خدایار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در بازدید صورت گرفته از بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان زاهدان، بیماران بخش دیالیز با مشکل کمبود دستگاه مواجه و با وجود نیاز ضروری به دیالیز ساعت ها منتظر خالی شدن دستگاه بودند که این موضوع بعلت خرابی دستگاه های دیالیز بود.

وی افزود: با مشورت صورت گرفته با مجموعه خیرین کانون سلامت رضوی، دستگاه های خارج از چرخه سلامت برای تعمیرات اساسی و بروزرسانی تحویل گرفته شد که امروز در روز زیارتی امام رئوف علیه السلام، این دستگاه‌ها به بیمارستان برای ارائه خدمت به بیماران دیالیزی تحویل شد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان گفت: برای تعمیرات اساسی صورت گرفته بر روی دستگاه های دیالیز و خرید سایر تجهیزات پزشکی مورد نیاز هزینه ای معادل ۶ میلیارد ریال از سوی خیرین و خادمیاران کانون سلامت رضوی انجام شده است.

خدایار افزود: همچنین ۶ دستگاه دیالیز، ۱۰ دستگاه برانکارد چرخدار، ۶ دستگاه ویلچر و سایر تجهیزات پزشکی با توجه به نیاز شدید، فرسودگی و خارج از رده شدن دستگاههای مورد اشاره و تجهیزات جدید به منظور ارتقاء سطح کیفیت بخش های دیالیز و اورژانس بیمارستان خاتم الانبیا اهدا شد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648331

مهمترین اخبار ایران و جهان: