نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 12:12

خط کشی ۲هزار و ۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای خط کشی ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در ۱۰ ماهه سالجاری خبرداد.

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با بیان اینکه هدف از خط‌کشی محورهای مواصلاتی استان ،ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای هنگام رانندگی است اظهار داشت:دراین راستا خط کشی ۲هزار و ۸۰۰کیلومتر از محورهای تحت پوشش این اداره کل توسط اکیپ خط کشی اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:اجرا و نصب حفاظ فلزی و بتنی به طول ۲۹ کیلومتر ‌و ایمن سازی شیب شیروانی به طول ۲۰۰ کیلومتر از جمله اقدامات این اداره برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای در این مدت بوده است.

این مسئول با اشاره به اجرا ، تعمیر و نصب تعداد ۹ هزار علائم و تجهیزات ایمنی، افزود: ساخت، تعمیر و نصب ۵۰۰ متر تابلو اطلاعاتی معادل ۳۰۰ عدد تابلو در این بازه ی زمانی انجام شده است.

کرد،اجرا علائم و خط نوشته به طول یک هزار مترمربع ، تعمیر و نصب ۱۷۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار و اجرا روشنایی نقطه ای ۱۷ تقاطع را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی محورها عنوان کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و قبل از انجام سفرهای نوروزی، ایمن سازی محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل شامل خط کشی، نصب تابلو اطلاعاتی ،اجرا و تعمیر و نصب علائم و تجهیزات ایمنی و دیگر اقدامات ذکر شده در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان قرار دارد.

پایان پیام/313

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650575

مهمترین اخبار ایران و جهان: