نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 10:38

پیش‌بینی روز پُرترافیک در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هنوز ترافیک به جاده‌های شمال نرسید ولی از ساعات بعدازظهر انتظار داریم شاهد ترافیک در جاده‌های شمال باشیم.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: امروز شاهد روز پرترافیکی در جاده‌های شمال هستیم که باتوجه به حجم بالای تردد خودروها بحث اعمال محدودیت‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه هنوز ترافیک به جاده‌های شمال نرسید، افزود: معمولا از ساعات بعدازظهر انتظار داریم شاهد ترافیک در جاده‌های شمال باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کماکان تداوم دارد، اضافه کرد: ممنوعیت تردد تمامی کامیون وکامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه امسال در محور هراز اجرا می‌شود.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها همچنان از محور هراز، اضافه کرد: محدودیت یک‌طرفه مقطعی نیز طی امروز از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اعمال می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: از ساعت ۱۲ امروز از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس و از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال شده و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود، یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه البته به‌صورت مقطعی را در محور کیاسر در دستور کار داریم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667831

مهمترین اخبار ایران و جهان: