نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:03

انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش کشورهای مختلف برای رهایی از سلطه آمریکا شده است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سیاست‌مداران آمریکایی گفته بودند که ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهد دید اما امروزه انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش کشورهای مختلف برای رهایی از سلطه آمریکا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه بجنورد اظهارکرد: امروز در سراسر کشور شاهد حضور حماسی مردم هستیم که علی‌رغم گذشت ۴۵ سال هنوز با همان شور و نشاط برای حمایت از جمهوری اسلامی ایران به خیایان‌ها آمده‌اند.

وی گفت: هم اکنون شاهد حضور کودکان، دانش‌آموزان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم در این اجتماع بزرگ هستیم که تجلی وحدت و همبستگی مردم، اقوام و مذاهب در این استان است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن از فردای پیروزی انقلاب اسلامی سعی داشته است میان مردم تفرقه‌اندازی کند، افزود: مردم ایران با بصیرتی که داشته‌اند، مانع به نتیجه رسیدن نقشه‌های دشمنان شدند چون این نظام برخاسته از اعتقادات و آموزه‌های دینی مردم است.

حسینی به تشریح درخشش ایران در حوزه‌های مختلف در سطح جهانی پرداخت و بیان داشت: مردم باید توجه داشته باشند که جایگاه ما از جهت علمی و فناوری در حوزه‌های گوناگون در قبل انقلاب چه جایگاهی بوده و الان در چه جایگاهی هستیم که اصلا قابل قیاس نیست.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب مردم برای کارهای پزشکی به کشورهای دیگر باید مراجعه می‌کردند، ادامه داد: امروزه ایران تبدیل به محور گردشگری سلامت شده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: در گذشته سرمایه‌های کشور در انحصار عده خاصی بود و بیشتر مردم از این نعمت‌ها محروم بودند و بیشتر روستاها از نعمت گاز، برق و حتی جاده‌ بی‌بهره بودند.

وی این انقلاب را الهام‌بخش کشورهای دنیا برای آزاد شدن از سلطه آمریکا معرفی کرد.

حسینی تصریح کرد: جان بولتون یکی از سیاست‌مدارهای آمریکایی گفته بود که ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید و ما امروز با سربلندی ۴۵ سالگی انقلاب را جشن گرفته و این پرچم را به دست صاحب اصلی آن داده خواهدشد.

وی در خصوص انتخابات نیز اعلام کرد: در نظام مردم سالاری، مردم خود مسئولان را انتخاب می‌کنند و اگر انتخابات نباشد یعنی دیکتاتوری حاکم است پس مردم باید با حضور خود در انتخابات، خود سرنوشت آینده کشور را رقم بزنند.

حسینی ادامه داد: این حضور شما امروز و شعارهایی که با دل و جان سر دادید، نشان‌دهنده حمایت شما از مردم غزه نیز است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: پارسال حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه آشوب‌ها را سرکوب کرد و دشمنان فهمیدند که نمی‌توانند به سادگی این کشور را تحت تاثیر قرار دهند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668031

مهمترین اخبار ایران و جهان: