نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 20:52

160 برنامه در دهه فجر در اردستان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: بالغ بر ۱۶۰ برنامه در سطح پایگاه و مساجد شهرستان اردستان با محوریت جهاد تبیین و امیدآفرینی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، روح الله صنعتکار، فرمانده سپاه اردستان در نشست خبری به مناسبت ایام دهه فجر، اظهار داشت: برنامه‌های ایام دهه فجر در تمام حوزه‌های مقاومت بسیج در شهرستان اردستان با محوریت جهاد تبیین و امیدآفرینی برگزار می‌شود و بالغ بر ۱۶۰ برنامه در سطح پایگاه و مساجد شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۳ برنامه ویژه در حجم وسیع‌تر و به صورت شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: در شهر اردستان با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌ها، به مدت ده شب ویژه برنامه‌ای در پارک شهدای گمنام با محتواهای مختلف گروه سرود، عروسک‌گردانی، اجرای طنز و موسیقی‌های فاخر، مدیحه‌سرایی و تریبون آزاد با مسؤولان شهرستان اجرا می‌شود.

صنعتکار با اشاره به برگزاری اولین یادواره شهدای فرهنگی و معلم در اردستان، تصریح کرد‌: دو یادواره شهید اصناف و ورزشکاران برای اولین بار در شهرستان اردستان برگزار می‌شود و در شهر زواره به مناسبت ایام دهه فجر برپایی موکب حاج قاسم و برنامه ابتکاری کاروان شادی در محلات مختلف خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: در شب شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، مراسمی با سخنرانی و حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان در راستای جهاد تبیین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه در کنار قبور شهدا و برپایی موکب در مهاباد، یادآور شد: در اجرای برنامه‌های دهه فجر سال جاری، جهاد تبیین و نشاط مردم به عنوان محور قرار دارد همچنین محتواهایی نیز برای شبکه تلویزیونی انتخابات اردستان تولید شده و برای صدا و سیما ارسال می‌شود.

صنعتکار اضافه کرد: برنامه‌های جهاد تبیین نیز ویژه مدارس و رای اولی‌ها در شهرستان برگزار می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654975

مهمترین اخبار ایران و جهان: