نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 16:22

مربی مس کرمان: برای کسب ۳ امتیاز به مصاف فولاد می‌رویم

مربی مس کرمان گفت: با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام شده از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و امیدوارم که فردا با یک بازی قابل قبول و با پیروزی در دیدار مقابل فولاد خاطرات تلخ جام حذفی را پاک کنیم.

آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان امروز در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: در مورد بازی فولاد تمامی نفرات را در اختیار داریم و بنا به تصمیم سرمربی در دیدار فردا می‌توانند در کنار سایر نفرات قرار بگیرند.

 وی افزود: باشگاه فولاد باشگاه بسیار خوبی است و فوتبال قابل احترامی را در آسیا ارائه داد و تغییر تفکر در درون تیم فولاد به وجود آمده است و ما شناخت کافی از این تیم داریم.

 منهاجی افزود: با توجه به اینکه ما در کرمان میزبان فولاد هستیم امیدوارم که با حمایت پرشور تماشاچیان در دیدار فردا نمایش خوبی را ارائه دهیم و جواب هوادرانمان را بدهیم.

 وی در پاسخ سوال خبرنگار که از وی در خصوص روحیه بازیکنان پس از حذف در جام حذفی گفت: من نظر خودم را در بازی مقابل ذوب آهن قبلاً دادم که تیم مس در نیمه دوم و پس از گل به خودی بسیار عالی بازی کرد و خدا را شکر با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام شده از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و امیدوارم که فردا با یک بازی قابل قبول و با پیروزی در دیدار مقابل فولاد خاطرات تلخ جام حذفی را پاک کنیم.

 وی در پایان گفت: هر بازی سه امتیاز دارد و ما اکنون به فکر جمع‌آوری سه امتیاز در دیدارهای پیش رو هستیم و برای کسب سه امتیاز خانگی به مصاف فولاد می‌رویم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1074775

مهمترین اخبار ایران و جهان: