نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 13:43

هرمزگان در زمینه توسعه زیرساخت های کتابخانه ای نیازمند توجه است

بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان در زمینه توسعه زیرساخت های کتابخانه ای نیازمند توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر،احسان کامرانی صبح پنجشنبه در آئین گرامیداشت نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مراسم کتاب گردانی با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و جمعی دیگر از مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل کتابخانه عمومی آیت الله طباطبایی بندرعباس با اشاره به اهمیت کتابخوانی، عنوان کرد: کتاب و کتابخوانی مسیر رشد و پیشرفت جوامع را دو چندان می کند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جوامع توسعه یافته جایگاه ویژه ای دارد و این مهم نقش بسزایی در توسعه این جوامع داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: نهاد کتابخانه های عمومی در کشور و استان هرمزگان خدمات شایانی داشته است که قابل تقدیر است.

کامرانی افزود: در جذب مردم به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نیازمند روش های نو و ابتکارات جدید هستیم. کتابخوانی نقش بسزایی در موفقیت افراد در زندگی خانوادگی و ترقی مراحل تحصیلات عالیه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت گسترش خدمات نهاد کتابخانه های عمومی به سراسر استان، تصریح کرد: گسترش کتابخانه های عمومی در سراسر استان به ویژه در مناطق دور افتاده و مراکز بخش های استان نیازمند توجه و پیگیری است.

وی افزود: گسترش زیرساخت های کتابخوانی در مدارس و دانشگاه ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1083131

مهمترین اخبار ایران و جهان: