نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 13:34

سجده شکر خادمان مسجد جمکران در هزار و صدوهشتاد و نهمین سال ولادت

قم-خادمان مسجد مقدس جمکران در آئینی معنوی به پاس توفیق خدمت گذاری به زائران در ایام میلاد امام زمان (عج) سجده شکر به جای آوردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق سنت همه ساله در پایان مراسم‌های جشن نیمه شعبان و در شامگاه ولادت حضرت ولی عصر (عج) خادمان مسجد مقدس جمکران به شکرانه برپایی جشن‌های باشکوه نیمه شعبان مراسم شکرگزاری برگزار کردند.

خادمان مسجد مقدس جمکران در هزار و صد و هشتاد و نهمین سال ولادت امام عصر (عج) به پاس توفیق خدمت گذاری در ایام میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت سجده شکر به جای آوردند.

در این آئین معنوی که با شعرخوانی شاعران آئینی و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) از جمله حاج مهدی رسولی همراه بود خادمان، زائران و منتظران، فرج آن حضرت را از درگاه ایزد منان مسئلت کردند.

تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این مراسم با تشکر از زحمات همه خادمان مسجد مقدس جمکران، عنوان کرد که ان شالله بالاترین پاداش‌ها نصیب خادمان جمکران و خدمتگزاران زائران خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه خدمت به مردم در احادیث اهل بیت (ع) بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، تلاش کسانی که در مسیر خدمت به مردم متحمل زحمت می‌شوند را ستودنی توصیف کرد.

خادمان مسجد مقدس جمکران همچنین در این مراسم با حضرت امام عصر (عج) تجدید عهد و پیمان کردند تا در مسیر خدمت‌رسانی به زائران و نمازگزاران ثابت قدم باشند.

گفتنی است امسال بیش از هشت هزار خادم افتخاری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان خدمت رسانی به زائران را عهده دار بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1083075

مهمترین اخبار ایران و جهان: