نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 22:43

دستگیری سارقان منزل در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارقان منزل در این شهرستان با تلاش پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مشخص شد که منزلش واقع در یکی از محله‌های شهر شاهرود، مورد دستبرد قرار گرفته و اموالی به ارزش ۵۰ میلیون تومان به سرقت رفته است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران آگاهی پلیس شهرستان شاهرود ضمن حضور در محل، به بررسی شیوه سرقت و تلاش برای شناسایی سارقان پرداختند.

کریمی ادامه داد: مأموران پلیس با فعال‌سازی منابع و مخبران و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی دو سارق و با هماهنگی قضایی، برای دستگیری آنها در مخفی‌گاهشان اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: متهمان در مواجه با ادله موجود، به یک به سرقت یادشده اعتراف و فرار کردند قصد فروش اموال مسروقه را داشتند که طی بازرسی صورت‌گرفته از مخفی‌گاهشان اموال مالباخته به ارزش ۵۰ میلیون تومان کشف شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: در مواقعی که به مدت طولانی منزل را ترک می‌کنند، نکات امنیتی را رعایت و اماکن خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل، مراتب را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1062131

مهمترین اخبار ایران و جهان: