نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:50

موسوی‌فرد: با کار جهادی اقتصادی ایران جهانی می‌شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر شبانه‌روز به صورت جهادی کار کنیم امیدواریم تا ۳۰ سال آینده اقتصاد ایران جهانی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای مهدیه اهواز همگان را رعایت تقوای الهی توصیه کرد و به بیان نکاتی در این زمینه پرداخت.

وی نقش خانواده در سبک زندگی اسلامی را نقشی کلیدی دانست و در همین ارتباط بیان کرد: سبک زندگی اسلامی یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که همگان باید در این مسیر حرکت کنیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه روز بعثت پیامبر(ص) در سراسر عالم نظیر ندارد با تبریک این روز تصریح کرد: شریف‌تر از این روز وجود خارجی ندارد زیرا در دنیا چنین اتفاقی نیفتاده و شخصیتی مانند پیامبر(ص) وجود ندارد.

وی با تاکید بر این نکته که در صدر اسلام مردم تا حدی بی‌لیاقت بودند که نتوانستند پیامبر(ص) خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود تحمل ۴۴ سال انواع فشارها توانستند نه تنها امام خود بلکه دو نایب امام را حفظ کنند.

وی باشاره به سفر رئیس جمهور به چین گفت: کشور چین زیرساخت‌های اقتصادی خود را به گونه‌ای تقویت کرده که در آینده‌ای نزدیک ابراقتصاد دنیا می‌شود.

موسوی‌فرد اضافه کرد: اکنون که زیرساخت‌ها مهیا و محصولات چین آماده صادرات است، مسیر دریایی امنیت ندارد  به همین خاطر نیز مسیر جاده‌ای، تنها مسیر برای جابه‌جایی محصولات است.

وی با بیان اینکه در ۱۰۰ سال گذشته، فرصت ایران نفت‌فروشی و خام‌فروشی بوده است، خاطرنشان کرد: در دهه‌های اخیر نیز صنعت ما به سمت خام‌فروشی رفته و کمتر صنایع پایین‌دستی ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: اگر بخواهیم دوباره نفت‌فروشی و خام‌فروشی  را انجام دهیم مجددا با این مصیبت‌های اقتصادی مواجه خواهیم شد.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: اگر شبانه‌روز به صورت جهادی کار کنیم امیدواریم تا ۳۰ سال آینده اقتصاد ایران جهانی شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1042075

مهمترین اخبار ایران و جهان: