نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 18:38

درددل ۲ ساعته مدیرکل آموزش و پرورش با مراجعین

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همزمان با ایام دهه فجر نشست صمیمی با دانش‌آموزان، اولیا، معلمان و اقشار مختلف مردم برگزار و پای صحبت مراجعین نشست.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که در راستای تبیین عملکرد و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان اردبیل و پاسخگویی به سوالات مردم و رسانه‌ها عصر پنجشنبه به مدت ۲ ساعت در مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: ما به دنبال شفافیت اقدامات، فعالیت‌ها و عملکردها در استان هستیم تا بدون نقص و کمترین انحراف و خطا کارها را به شکل مطلوب به پیش ببریم.

کلام‌اله صفری تصریح کرد: پاسخگو بودن مدیر در مقابل مردم از اصلی‌ترین مطالبات و خواسته‌ها است که در دولت سیزدهم تلاش ما در مجموعه آموزش و پرورش بر این است تا با برگزاری چنین نشست‌هایی پاسخگوی عملکرد خود بوده و اقدامات انجام شده را در راستای عمل به جهاد تبیین شفاف‌سازی کنیم.

وی گفت: در این ۲ ساعت بیش از ۴۰ نفر از اولیا، دانش‌آموزان، معلمان و گروه‌های مختلف در این نشست صمیمی حاضر شده و بیان مشکلات کردند که ما نیز سعی کردیم در این فراخوان عمومی در حد امکان و توان پاسخگوی مراجعین باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: مجموعه آموزش و پرورش سعی دارد تا در عمل به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین اجرای ده‌ها برنامه در گروه‌های آموزشی ابتدایی، متوسطه اول و دوم شرایط مناسب تحصیل را برای نسل آینده فراهم کند.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار ایجاد فضای آرام برای تحصیل دانش‌آموزان و نسل آینده، در دولت سیزدهم انجام مراحل رتبه‌بندی را شاهد هستیم و با تاکید وزیر آموزش و پرورش تا پایان امسال این فرآیند به اتمام رسیده و معلمان از مزایای رتبه‌بندی خود استفاده خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برنامه‌های مختلف آموزشی، پرورشی، تربیتی و ورزشی را در مدارس به شکل درست اجرایی کنیم تا زمینه برای توانمندسازی نسل آینده فراهم آید.

صفری با تبریک ایام دهه فجر بیان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب است تا مسئولان عملکرد خود را به مردم و مراجعین بازگو کنند تا بیش از گذشته فرآیند جهاد تبیین شکل عملیاتی به خود بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: در یک سال اخیر که مسئولیت آموزش و پرورش استان را بر عهده گرفتیم، سعی ما بر این بوده تا برنامه‌های عملیاتی و اجرایی را با تلاش شبانه‌روزی در اولویت اقدامات قرار داده و در کنار آن سعی بر این است تا فعالیت‌ها در ابعاد مختلف خروجی مناسب و مطلوبی را داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030275

مهمترین اخبار ایران و جهان: