نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 16:51

دوران مسؤولیت‌ها پایان‌پذیر و عملکرد و اقدامات مسؤولین ماندگار است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و یکپارچگی اعضای شورای شهر و شهرداری اردبیل به بسیاری از مسائل و مشکلات پایان داده که لازم است این موضوع حفظ شود، زیرا دوران مسؤولیت‌ها کوتاه و نام و اقدامات مسؤولین ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه دوران هر مسؤولیتی پایان‌پذیر است، اظهار کرد: در سال‌های گذشته پرداخت حقوق در فصول سرد جزء دغدغه‌های شهرداری بود، اما امروز رفع شده و شاهد تقدیم بودجه‌های چندهزار میلیاردی از سوی شهرداری هستیم و این با وحدت و یکپارچگی اعضای شورای شهر و شهرداری محقق شده که باید برای انجام اقدامات موثر و ماندگار در شهر حفظ شود، زیرا که دوران مسؤولیت‌ها پایان‌پذیر و تنها نام‌ها و اقدامات مسئولین در قبال این مردم ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایندگان اردبیل در خدمت عمران شهری هستند، افزود: از جایگاه‌هایی که می‌تواند برای توسعه شهر موثر باشد باید استفاده کرد زیرا این اقدام به عموم مردم اختصاص دارد و عمران شهری در ایجاد رضایت مردم بسیار موثر است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار داریم تلاش‌ها جهت تامین زیرساخت‌های شهر اردبیل و زیباسازی آن همچنان با قوت از سوی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری شود‌.

وی تاکید کرد: اگر مطالبه‌ای از وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها، بانک شهر و ستاد حوادث غیرمترقبه وجود دارد تمام نمایندگان اردبیل در خدمت اعضای شورای شهر و شهرداری برای تحقق این مطالبات است.

در ادامه این جلسه، صدیف بدری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ارزش سرمایه‌گذاری و پروژه‌های مشارکتی در شهر تصریح کرد: تعیین تکلیف پروژه‌های راکد از جمله بازار آهن‌فروشان یک نمونه از اقدامات قابل تقدیر و ارزنده شهرداری است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از حوزه‌های فناوری، دفاعی، دانش بنیان و تولید ملی پیشرفت‌های چشمگیری داریم اما در حوزه اقتصادی و ایجاد رفاه و آسایش برای مردم فاصله زیادی داریم، افزود: موضوع انتصابات رفاقتی و فامیلی پاشنه آشیل تمام دولت‌ها است و در رفع تبعیض و ایجاد عدالت باید اقدامات مهمی انجام گیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۴۰ هزارمیلیارد تومان در بودجه سال آینده در ردیف متفرقه قرار دارد که نیاز است برای پیگیری مطالبات اردبیل، مورد توجه ویژه از سوی مسؤولین برای توسعه بیش از پیش شهر قرار گیرد.

پایان پیام/3727/

 
 
منبع: فارس
شناسه خبر: 1030075

مهمترین اخبار ایران و جهان: