نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:28

دشمن در اغتشاشات اخیر برنامه ریزی دقیق برای براندازی کرده بود

رباط کریم- امام جمعه موقت تهران گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن برنامه ریزی دقیقی برای براندازی انقلاب اسلامی طراحی کرده بود اما نقشه آن ها باطل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی ظهر شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رباط کریم اظهار داشت: مردم امروز همچون همیشه حق مطلب را ادا کردند و با حضور پر شور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند و حضور تماشایی آنان نشانه شکست توطئه‌های دشمنان است.

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب رژیمی بر این مملکت حکومت می‌کرد که در سیاست خارجی نوکر دیگر کشورها بود و در داخل چپاول‌گر سرمایه‌های ملی بود و قصرهایی در سراسر کشور و جای جای تهران داشت که با اموال مردم ساخته شده بود و علاوه بر این مروج فرهنگ غربی و بی‌دینی در کشور نیز بود، رضاخان با کشف حجاب بیشترین تحقیر به هویت ملی و مذهبی ما اعمال کرد و پس از آن پسرش جنگ فرهنگی را آغاز کرد و تا جایی پیش رفت که برخی نمی‌توانستند با حجاب به دانشگاه بروند و در هیچ دانشگاهی نماز جماعتی خوانده نمی‌شد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: در چنین شرایطی امام خمینی با کمک خداوند متعال و جانفشانی به مقابله با ظلم و جهالت و دیکتاتوری رژیم پهلوی و آمریکا و انگلیس پرداخت و به سلطنت فاسد ۲۵۰۰ ساله پایان داد، معمار کبیر انقلاب حکومتی انقلابی و مذهبی بر پایه امت بنا نهاد.

وی با بیان اینکه در این ۴۴ سال کشورمان با شعار و اندیشه ما می‌توانیم به بهترین موقعیت نظامی و سیاسی رسیده به گونه‌ای که دشمنان جرأت تعرض به آن را ندارند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: کشور ما متکی به نظامی است که بر چهار مؤلفه اساسی «انقلاب، عقلانی، مردمی و الهی» است که حکومت امام زمان (عج)، قرآن و مردم است که بر پایه عدالت و اخلاق و علم بنا نهاده شده است، وحدت و ولایت‌پذیری این مردم ناگسستنی است و در اغتشاشات اخیر دشمن برنامه ریزی دقیقی برای براندازی انقلاب اسلامی طراحی کرده بود اما حمایت و پیوند مردم با حکومت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نقشه‌های آنان را باطل ساخت.

وی در ادامه بیان داشت: عزت و آبروی امروز کشور مرهون خون شهدا است، اگر فتنه خاموش شد به واسطه خون شهدا است، و این خون شهدا است که امنیت را برای ما به ارمغان آورده است، امروز هر قدمی که برای عزت و استقلال برداشته می‌شود، آتشی بر هجمه‌های دشمنان می‌اندازد و همه آن‌ها را در آتش خود می‌سوزاند و این جوابی محکم و قدرتمندی است که امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون همیشه به دشمنان دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033475

مهمترین اخبار ایران و جهان: