نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 12:30

تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری بدون زنجیر چرخ ممنوع است

شهرکرد_ رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه ادامه بارش‌ها و لغزندگی معابر در سطح، پلیس از تردد خودروهایی که زنجیر چرخ به همراه ندارند جلوگیری می‌کند.

سرهنگ غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کلیه مسیرها در چهارمحال و بختیاری به دلیل بارش برف، لغزنده است و تردد در این مسیرها به دشواری انجام می‌شود.

وی بیان داشت: گردنه‌های شاه‌منصوری و گوشنگلی در حال حاضر مسدود است افزود: از ابتدای فعالیت این سامانه در استان، تصادفی در جاده‌های استان گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بنا بر گزارش هواشناسی بارش‌ها تا پایان هفته در این استان ادامه دارد یادآور شد: از مردم درخواست می‌شود در این مدت از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

نوربخش بیان داشت: در صورت لزوم انجام سفر رانندگان تجهیزات زمستان خصوصاً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سلامت چراغ مه‌شکن، برف‌پاک‌کن‌ها، بخاری ماشین و سایر ویژگی‌های فنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه وضعیت بارش‌ها و لغزندگی معابر همچنان در سطح استان ادامه دارد، پلیس از تردد خودروهایی که زنجیر چرخ به همراه ندارند جلوگیری می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1035775

مهمترین اخبار ایران و جهان: