نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 10:24

مشارکت ۷۳ تیم پلیس راه در طرح نوروزی پلیس همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان از مشارکت ۷۳ تیم پلیس راه و در مجموع با ۲۲۸ نفر نیرو در معابر برون شهری طرح نوروزی پلیس همدان خبر داد.

به گزار، خبرگزاری مهر، سردار سلمان امیری در رزمایش ترافیکی نوروزی گفت: طرح نوروزی پلیس راه به منظور ایمن سازی راه‌ها برای تردد مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۴ اسفند با شعار «نوروزی متفاوت با پلیسی مقتدر و حرفه ای» آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: تیم‌های پلیس از یک ماه پیش برای برقراری امنیت شبانه روزی تلاش کرده تا امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند.

به گفته وی علاوه بر یگان‌های انتظامی و راه و راهور، نهادهای مختلفی با پلیس در اجرای طرح‌ها به ویژه طرح زمستانی و نوروزی همکاری دارند و امسال زمستان کم حادثه‌ای را با مشارکت این نهادها پشت سر گذاشتیم.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد افزایش مسافرت‌ها خواهیم بود و پیش بینی می‌شود میزان مسافرت‌ها در نوروز ۱۴۰۲ افزایش یابد.

امیری بیان کرد: خادمان مردم در مجموعه انتظامی با همکاری سایر نهادهای امدادی و خدماتی در تلاش هستند تا مسیر ایمن، بی خطر و بدون ترافیک را برای مسافران مهیا کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای کاهش تصادفات به صورت مستمر انجام می‌شود ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر سازمان‌ها در اصلاح نواقص جاده‌ای، توسعه فن آوری و ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش سوانح در مسیرهای این استان باشیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ۷۳ تیم پلیس راه به همراه همه توان لُجستیک و نیروی یگان‌های انتظامی، ۳۰ دستگاه موتور ۱۳۵ پاس پیاده راهنمایی و رانندگی و در مجموع ۲۲۰ نفر در معابر شهری در طرح نوروزی مشارکت دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094131

مهمترین اخبار ایران و جهان: