نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 10:09

۲ پروژه عمران شهری در بندر ریگ افتتاح و اجرایی شد

گناوه- ۲ پروژه شامل پیاده روسازی معابر و بهسازی و اصلاح خط پروژه بلوار غدیر شهر بندر ریگ شهرستان گناوه با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح چهارشنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و ارمغان‌های زیادی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه آزادگان جهان به همراه داشته است.

فرماندار گناوه افزود: آزادی، مبارزه با ظلم و ستم، عزت و رهایی ملت ایران از یوغ و ظلم و ستم و استبداد و استعمارگران دستاورد بزرگ انقلاب بوده است.

وی گفت: با گذشت ۴۴ سال از عمر پربرکت نظام اسلامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی باید چهره به چهره، فرد به فرد و با افتخار و صدای رسا و گویا برای عموم جامعه بازگو و تبیین شود.

وی ادامه داد: در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی، در دهه فجر و هفته دولت کارهای بسیار بزرگی انجام شده یا در حال انجام است که باید به نحو مؤثر و شایسته به مردم اطلاع رسانی شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: نگاه ما برای خدمت رسانی به مردم شهرستان و بخش ریگ نیز نگاهی همه جانبه است و مردمی که در همه صحنه‌های سخت انقلاب مشارکت فعال داشته‌اند سزاوار بهترین و شایسته‌ترین خدمات هستند و باید با خدمت رسانی بی منت، مزه شیرینی خدمت صادقانه را به آنها بچشانیم

۲ پروژه عمران شهری در بندر ریگ افتتاح و اجرایی شد

وی با اشاره به افتتاح و اجرای پروژه‌هایی با اعتبار ۲ هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در سطح شهرستان گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده است.

فرماندار گناوه بیان کرد: بسیاری از پروژه‌های این دهه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دعوت از این بخش انجام شده و همچنان از بخش خصوصی و سرمایه گذاران دعوت می‌شود که در شهرستان برای ایجاد اشتغال و تولید همکاری کنند.

وی بیان کرد: در بخش ریگ پروژه‌های بسیار بزرگی از جمله کارخانه فولاد، اجرای طرح‌های آبزی پروری و کارخانه تولید خوراک طیور و برنامه‌های دیگر انجام شده یا برنامه ریزی برای انجام آنها صورت گرفته است که تحول اساسی در این بخش صورت خواهد داد.

۲ پروژه عمران شهری در بندر ریگ افتتاح و اجرایی شد

شهردار گناوه در این آئین اظهار داشت: افتتاح ۴ هزار متر مربع پیاده روسازی معابر شهر بندر ریگ با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در دهه فجر با حضور مسئولان انجام می‌شود.

محمد حجی افزود: این پروژه شامل زیرسازی، نصب مبلمان پارکی، آلاچیق، جدول گذاری، لوله گذاری آب و برق و اجرای سنگ فرش بتنی است.

وی گفت: محصولات استفاده شده در اجرای این پروژه از قبیل سنگ فرش، سنگ جدول و غیره همه از تولیدات کارگاه تولیدی شهرداری بندر ریگ است و تلاش می‌شود با توجه به شرایط اقتصادی بهترین خدمات با کمترین هزینه تکمیل شود.

۲ پروژه عمران شهری در بندر ریگ افتتاح و اجرایی شد

شهردار بندر ریگ اضافه کرد: عملیات بهسازی و اصلاح خط پروژه بلوار غدیر شهر بندر ریگ شامل انحراف مسیر، نصب جداکننده، علائم و تجهیزات ایمنی به طول ۵۰۰ متر، تخریب آسفالت، زیرسازی با استفاده از مخلوط رودخانه‌ای به حجم هفت هزار و ۵۰۰ متر مکعب، جدول گذاری به طول هزار متر، اجرای اساس به حجم ۸۴۰ متر مکعب، اجرای پریمکت و آسفالت به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار هشت میلیارد ریال پروژه عمرانی دیگر در شهر بندر ریگ است که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: آماده سازی این پروژه از دی ماه سال جاری آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پایان این پروژه اسفند ماه سال جاری تعیین شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1026975

مهمترین اخبار ایران و جهان: