نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 09:49

افتتاح ۹ پروژه اشتغالزایی با اعتبار ۵۹۵ میلیارد ریال در اردبیل

اردبیل - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل گفت: ۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار بالغ بر ۵۹۵ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید.

سیاوش نیرومند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه‌ها مجموعاً ۷ پروژه با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۳۹۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که برای ۲۸ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در همین ایام عملیات اجرایی دو پروژه نیز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها نیز زمینه اشتغال برای ۳۴ نفر به طور مستقیم فراهم می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل ادامه داد: این پروژه‌ها شامل دو انبار سرد سیب زمینی با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال و ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ تن، یک واحد سردخانه نگهداری مواد غذایی با ظرفیت ۳ هزار تن و سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال، یک واحد بسته بندی سبزیجات و صیفی‌جات با ظرفیت ۵ هزار تن با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، دو واحد پرواربندی و پرورش گوسفند داشتی با ظرفیت ۶۰۰ رأس دام با اعتبار ۸۲ میلیارد ریال و پروژه سد پیله سحران به ظرفیت ۷ میلیون متر مکعب است.

نیرومند افزود: عملیات اجرایی دو پروژه این شهرستان شامل ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سردخانه در دمای بالای صفر درجه و بسته بندی سبزیجات و صیفی‌جات با ظرفیت ۷ هزار و ۵۰۰ تن و اشتغالزایی ۶ نفر به طور مستقیم همزمان با دهه فجر آغاز شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1026931

مهمترین اخبار ایران و جهان: