نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 14:48

افزایش ۱۹ درصدی جابه‌جایی مسافر با اتوبوس در اردبیل

اردبیل - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:جابجایی مسافر با اتوبوس در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اردبیل اظهار کرد: جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۵۷۸ هزار نفر مسافر از استان با اتوبوس جابجا شده بود که این رقم امسال بیش از ۶۸۸ هزار نفر بود و همچنین جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه سواری نسبت سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه تعداد کل مسافران جابجا شده در استان در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مسافر بوده است، گفت: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۲۵۳ هزار سفر انجام شده است.

شیرین‌زاده از فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050631

مهمترین اخبار ایران و جهان: