نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 18:35

تصویب بودجه ۲۷۸۲ میلیارد تومانی شهرداری ساری

ساری- بودجه دو هزار و ۷۸۲ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری ساری در شصمتمین جلسه شورای شهر ساری تصویب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بودجه دو هزار و ۷۸۲ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری ساری عصر دوشنبه در شصتمین جلسه شورای شهر ساری تصویب شد. پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری در این جلسه فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت وبا اشاره به اتمام کار بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری ساری، تلاش و جدیت اعضای شورا بویژه کمیسیون برنامه و بودجه بخاطر بررسی دقیق و کارشناسانه این لایحه و همراهی مجموعه شهرداری را ارج نهاد.

وی افزود: بودجه نشان دهنده اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری است و مهمترین ابزار برای ریل گذاری مناسب در مسیر فعالیت‌های شهرداری به شمار می‌آید لذا شورای شهر توجه خاصی به آن داشته و برای بررسی جز به جز آن وقت گذاشت تا بودجه‌ای مناسب تدوین و زمینه ساز برداشتن گام‌های بزرگ‌تری برای سازندگی شهر شود.

اعضای شورا پس از توضیحات نمایندگان شهرداری در خصوص مختصات بودجه پیشنهادی و تبادل نظر درباره فصول اصلی آن، بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری ساری را با رقم دو هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان به تصویب کردند.

این بودجه که هزار و ۷۸۲ میلیارد آن از محل عوارض عمومی و خصوصی و هزار میلیارد آن از محل تسهیلات، اوراق یا سرمایه گذاری تأمین خواهد شد حدود ۳۵ درصد نسبت به بودجه سال جاری افزایش نشان می‌دهد و ۶۴ درصد آن در بخش عمرانی و ۳۶ درصد در بخش جاری هزینه خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077431

مهمترین اخبار ایران و جهان: