نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 11:23

همکاری دستگاهها و ادارات با تبلیغات اسلامی ضروری است

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی بر لزوم همکاری و تعامل ادارات شهرستان با سازمان تبلیغات اسلامی جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با حضور در دفتر فرمانداری پارسیان با اصغر هاشمی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از سفر به شهرستان پارسیان، اهداف و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ذیل فرامین و خواسته های مقام معظم رهبری را تشریح و خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها شد.

در ادامه اصغر هاشمی فرماندار شهرستان پارسیان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، گفت: فرمانداری و مجموعه اداری شهرستان پارسیان آماده هرگونه همکاری با اداره تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی در شهرستان می باشد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

حجت الاسلام حقانی هفته گذشته نیز در سفر به شهرستان رودان، بر ضرورت مشارکت فعالانه روحانیت در جهاد تبیین به منظور مقابله با جنگ نرم دشمن بر علیه ملت ایران تأکید کرده بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1071375

مهمترین اخبار ایران و جهان: