نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 23:55

من مقصر شکست فولاد هستم

اهواز - بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان خود را بابت از دست دادن یک موقعیت خوب گلزنی مقصر در شکست تیمش در برابر استقلال تهران معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید واسعی یکشنبه شب بعد از شکست خانگی تیمش در برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه اول شانس گلزنی داشتیم و مقصر این باخت من هستم. اگر دقت بیشتری می‌کردم، می‌توانستیم تیمم را جلو بیندازم و فوتبال هم یک قانون نانوشته دارد که اگر گل نزنید، گل می‌خورید. اتفاقی است که افتاده و خیلی ناراحت هستم و باید این برد را به استقلال تبریک بگوییم.

وی ادامه داد: فولاد تیم ریشه‌داری است. هواداران امروز زحمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند، اما این بازی تمام شده و نکته مهم برای ما، کسب موفقیت در جام حذفی است و رقابت سختی که هفته آینده مقابل گل‌گهر داریم و امیدوار به جبران هستیم.

وینگر فولاد درباره کار با علیرضا منصوریان بیان کرد: علی آقا آدمی است که به تیم و خودم کمک کرده و امیدوارم از این به بعد نتایج خوبی بگیرد. این باخت به‌خاطر کم دقتی خودمان بود و نتوانستیم گل بزنیم.

واسعی در خصوص قضاوت داور این دیدار گفت: به‌نظرم وقت را کم گرفت و بازی را مدیریت کرد تا یک سری مسائل دیگر. امیدوارم اشتباه کرده باشم و در مسابقات بزرگ این مسائل وجود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1089431

مهمترین اخبار ایران و جهان: