نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 23:09

اجرای بیش از۳۰۰ برنامه در هفته نکوداشت فرهنگی فلاورجان

فرماندار فلاورجان با اشاره به اهمیت هفته نکوداشت فرهنگی فلاورجان گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده باید منجر به معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های این شهرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، مهدی معینی فرماندارفلاورجان بعدازظهر امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت نکوداشت هفته فرهنگی فلاورجان اظهار داشت: هفته فرهنگی شهرستان تنها مختص دستگاه‌های فرهنگی نیست بلکه معرفی ظرفیت‌‎ها و توانمندی‎‌های شهرستان در تمامی ابعاد و حوزه‌ها مهم خواهد بود .

وی افزود: با توجه به اهتمام دولت مردمی برای ایجاد تحول در بخش‌های مختلف نیاز است که توانایی‌های شهرستان بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

معینی ادامه داد: هفته فرهنگی باید در رشد، شکوفایی و ارتقای شهرستان تاثیرگذار باشد و ایده و برنامه‌هایی که اجرا می‌شود باید در راستای القا و تبلیغ فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی شهرستان باشد که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی گسترده صورت گرفته است. 

فرماندار فلاورجان ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه شهرستان به ویژه در در زمینه خبررسانی و اطلاع رسانی عمومی مدیریت بحران چند روز گذشته، گفت: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و صادقانه با تحریف‌ها و هجمه‌های دشمن مقابله می‌کنند و بنابراین نقش مهمی در تبیین سیاست‌ها و خدمات نظام و به‌ویژه دولت مردمی سیزدهم ایفا می‌کنند.

در ادامه این جلسه محمد کریمیان فرمانده ناحیه مقاومت فلاورجان با بیان اینکه امروز مهم‌ترین رسالت اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر جهاد تبیین است، گفت: دشمن به‌دنبال جنگ‌ رسانه‌ای و تهاجم به ارزش‌های انقلاب است که باید با جهاد تبیین مقابل هجمه‌ها ایستاد.

 وی افزود: در شهرستان فلاورجان اتفاقات مثبت زیادی رخ می‌دهد که بسیاری از آن‌ها به دلایل مختلف منعکس نمی‌شوند، بنابراین ضروری است اصحاب رسانه در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند تا صرفاً اخبار منفی و نگران کننده در جامعه بازتاب نداشته باشد.

کریمیان ادامه داد: اجرای ۱۴ ویژه برنامه فرهنگی درسطح ملی با دعوت از سخنرانان و خانواده شهدای شاخص کشوری و بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف دیگر درسطح روستاها و شهرها باحضور اقشار مختلف مردم هم‌زمان با هفته نکوداشت فرهنگی فلاورجان در نقاط مختلف این شهرستان تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در پایان گفت : برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته تا تمامی محورهای پیش‌بینی شده باعنوان ستارگان درخشان در راستای برگزار کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان برگزار شود و نیاز است دستگاه‌های متولی، دبیرخانه و کنگره شهرستان فلاورجان جدیت لازم را داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1045275

مهمترین اخبار ایران و جهان: