نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 23:29

تولید ۴۷ اثر هنری در اولین رویداد طراحی بسته بندی استان قزوین

قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هنرمندان قزوینی پس از شرکت در رویداد طراحی بسته بندی توانستند آثار تولیدی خود را در قالب ۴۷ اثر در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین فائزی در مراسم اختتامیه رویداد اولین نمایشگاه طراحی بسته بندی که شامگاه شنبه در سالن نگارخانه بانوی سازمان فرهنگی ورزشی برگزار شد اظهار کرد: رویداد طراحی بسته بندی رویدادی است که مضاف بر هنری بودن وجه اقتصادی نیز دارد و این رویداد با دو بعد هنر و اقتصاد شکل گرفت تا هنرمندان با شرایط بازار محصولات آشنا شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: هنرمندان قزوینی پس از شرکت در رویداد طراحی بسته بندی توانستند آثار تولیدی خود را در قالب ۴۷ اثر در این نمایشگاه به عرصه ظهور برساند که برخی از این آثار کارهای قابل توجه و مناسبی است.

وی افزود: ارتقا سطح توانمندی هنرمندان، ایجاد شرایط گفت و گو تولید کنندگان با هنرمندان و ایجاد بازار واقعی از جمله اقداماتی بود که در این رویداد رقم خورد و ما توانستیم مسیر ارتباط هنرمندان با صنعتگران و یا تولید کنندگان محصولات مختلف را تسهیل ببخشیم.

این مسئول تصریح کرد: رویداد طراحی بسته بندی مسیر اقتصادی و بازاری مناسبی را پیش پای هنرمندان قرار داد تا هنرمندان بتوانند در این مسیر گام بردارد.

وی تاکید کرد: امید است با ارتقا تولید بسته بندی‌های شده مطرح شده از جمله شیرینی سنتی، شیره انگور، زیتون فرآورده‌های آن و خدمات بهتری به این تولید کنندگان تعلق بگیرد به نحوی که این فرایند در فروش محصولاتخارج و داخل کشور مؤثر بوده و گسترش پیدا کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات انجام شده هنرمندان بتوانند مسیر واقعی و اقتصادی خود را پیدا کنند و در راستای پیشرفت اهداف اقتصادی و هنری استان گام بردارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1057331

مهمترین اخبار ایران و جهان: