نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 08:06

برای کسب مدال طلای «بازی های آسیایی هانگژو» هم قسم شده ایم

بازیکن قزوینی تیم ملی کبدی بانوان گفت: با توجه به اردوها و تمرینات پرفشاری که در ماه های گذشته داشتیم هیچ چیزی جز مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو ما را راضی نمی کند.

فاطمه خدابنده لو در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شرایط تیم ملی کبدی بانوان کشورمان در آستانه بازی های آسیایی هانگژو چین اظهار کرد: در حال حاضر مجموعه تیم در وضعیت خوبی به سر می برند و به موفقیت در این رویداد مهم امیدوار هستیم.

وی افزود: در سال ۲۰۱۸ تیم «هند» اصلی ترین رقیب خود را شکست دادیم و به نتایج خوبی دست یافتیم. البته از دیگر کشورها نباید غافل شویم به طور مثال در این مدت چین تایپه رشد بسیار خوبی داشته و قطعا سایر رقبا نیز با برنامه وارد این دوره از مسابقات می شوند.

بازیکن قزوینی تیم ملی کبدی بانوان تصریح کرد: با رصدی که داشتیم معتقدیم سطح این دوره مسابقات آسیایی نسبت به دوره های قبل افزایش چشمگیری خواهد داشت زیرا تمامی کشورها سرمایه گذاری های خوبی را برای روانه کردن تیم‌های خود انجام داده اند و این موضوع کار ما را نسبت به سال ۲۰۱۸ سخت تر می‌کند.

خدابنده لو اضافه کرد: ۹ نفر از اعضای تیم ملی بازیکنانی هستند که در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور داشتند و چند بازیکن نیز از مسابقات گوانگژو تیم را همراهی می کنند که باعث شده تیم با تجربه بالایی راهی محل برگزاری رقابت های هانگژو شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اردوها و تمرینات پرفشاری که در ماه های گذشته داشتیم هیچ چیزی جز مدال طلا ما را راضی نمی کند و بر این اساس با تمام توان به مصاف رقبا خواهیم رفت تا همانند دوره قبل به قهرمانی برسیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501175

مهمترین اخبار ایران و جهان: