نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 07:51

پیش بینی ایجاد ۱٠ هزار فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در استان قزوین

مجری بنیاد برکت استان قزوین از پیش بینی ایجاد ده هزار فرصت شغلی تا پایان سال ۱۴٠۲ به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط این بنیاد در استان خبر داد.

حسین مهدوی زادگان در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بنیاد برکت به عنوان یکی از بازوهای محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، وظیفه توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه هدف ما استقرار، استمرار و پایدار سازی در حوزه اشتغال زایی است، گفت: بنیاد برکت فراتر از یک نهاد تسهیلات محور، به دنبال این است که با شناسایی زمینه های شغلی در مناطق مستعد ضمن ارائه تسهیلات کم بهره، به صورت مستقیم از این مشاغل و کارگاه ها حمایت کند.

مجری بنیاد برکت استان قزوین با اشاره به پرداخت بیش از  ۲۸٠٠ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی طی سال گذشته در مناطق مختلف استان، تصریح کرد: استان قزوین در بحث ارائه تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت، رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

مهدوی زادگان اضافه کرد: همچنین در سال ۱۴٠۱، رتبه اول در بین دستگاه ها و نهادهای استان قزوین ک مشمول جز 2 بند ب تبصره 16 بودند نیز به بنیاد برکت استان رسید.

وی اذعان کرد: خوشبختانه نتیجه اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۶۶٠٠ نفر منجر شد که بسیار بیشتر از عدد پیش بینی شده برای این سال بود.

مجری بنیاد برکت استان قزوین ادامه داد: برای سال ۱۴٠۲ نیز برنامه های جامعی تدوین و در درست اقدام است و پیش بینی می کنیم با طرح های بنیاد برکت تا پایان سال برای بیش از ده هزار نفر در استان قزوین به صورت مستقیم و غیرمستقیم، فرصت شغلی ایجاد شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1468431

مهمترین اخبار ایران و جهان: