نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 14:34

مردم میدان‌دار اصلی انتخابات هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه هرچه آموزش‌ها گسترده‌تر و هدفمند‌تر باشد تاثیر مثبتی در روند اجرای انتخابات دارد، گفت:از همه‌ ظرفیت‌های معتمد مردمی برای هیات‌های نظارت استفاده شود چرا که مردم میدان‌دار اصلی انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین میرزایی گفت: آموزش عوامل برگزارکننده انتخابات در همه سطوح و به صورت گسترده و هدفمند باید انجام شود که به طور قطع در برگزاری مطلوب انتخابات تاثیر مثبتی دارد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به فرمانداران تاکید شده است در انتخاب معتمدان برای معرفی به هیات‌های نظارت از قشرهای مختلف مردم استفاده شود زیرا مردم میدان‌دار اصلی در انتخابات هستند.

وی افزود: برای اجرایی شدن چهار راهبرد ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، هیات‌های اجرایی نقش اساسی را دارند و فرمانداران در انتخاب هیات‌های نظارت باید دقت نظر و حساسیت ویژه‌ای داشته باشند‌.

میرزایی به لزوم ادامه بازدیدهای مستمر و هدفمند گروه بازرسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از فرمانداری‌ها و تهیه طرح امنیت و اطلس امنیت انتخابات اشاره و تاکید کرد: جلسات کمیته‌های ستاد انتخابات استان به‌صورت جدی و مستمر نشست‌های خود را برگزار و گزارش فعالیت‌ها را در جلسات ستاد انتخابات استان ارائه کنند.

پایان پیام/ ۳۷۳۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520231

مهمترین اخبار ایران و جهان: