نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 09:49

توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری پیگیری می‌شود

شهرکرد_معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در دستورکار مجموعه اقتصادی استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات تکلیفی از سوی بانک‌های عامل استان یکی از دغدغه‌ها در استان بود و برنامه‌ریزی شد تا همه تسهیلات تکلیفی بانک‌ها پرداخت شود.

وی افزود: برخی از بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری به دلیل وجود برخی مشکلات نتوانستند ۱۰۰ درصد تسهیلات بانکی که برعهده آنان بود را به مجموعه صنعت استان تزریق کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برخی از این مشکلات که در پرداخت تسهیلات بانکی ایجاد شد به سیاست‌های دولت بازمی‌گردد.

منزوی با ابراز امیدواری از اینکه امسال منطقه فناوران ۲ در شهرکرد راه‌اندازی شود و صنایع مزاحم و برخی اصناف بتوانند در این منطقه مستقر شوند، عنوان کرد: از شهرداری‌ها خواسته شد تا مدیریت شهرک‌های صنفی را برعهده بگیرند.

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در دستورکار مجموعه اقتصادی استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: آب شرب شهرک صنعتی شهرکرد با انعقاد قرارداد با شرکت آب و فاضلاب استان و آب غیر شرب مختص صنعت از طریق پساب بهرام آباد و انتقال آب بن به بروجن تأمین می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476375

مهمترین اخبار ایران و جهان: