نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 15:52

افراد متکی به اسلام و ملت را در انتخابات برگزنیم

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: به افرادی که به اسلام و ملت تکیه دارند و غرب را باور ندارند، رای دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) بوستان ولایت مرکز استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته دولت، اظهار کرد: شهید رجایی دارای خصوصیتی بود که امیرالمومنین (ع) بیان کردند و این الگوی شخصیتی یک مسئول است.

آیت الله محمدی لائینی همچنین تصریح کرد: شهید رجایی در عین اینکه شبانه‌روز برای نظام کار می‌کرد خودش را مدیون مردم می‌دانست اما برخی‌ها شبانه‌روز از نظام طلبکار هم هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه امام حسین (ع) الگوی «زیر بار ظلم و ذلت نرفتن» را مطرح کرده است، گفت: در مقابل شاهد تفکراتی هستیم که می‌گویند اگر می‌خواهیم رشد کنیم باید در کنار گردن‌کلفت‌های دنیا باشیم که با تفکر شهید رجایی فاصله دارد.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری مراسم شهید رجایی نمادین و نمایشی نبوده و حقیقی است، با اشاره به انتخابات گفت: کسانی را باید انتخاب کنیم که تفکرشان اتکای به اسلام و ملت بوده و خودباور هستند نه کسانی که به غرب تکیه کرده‌اند.

وی همچنین گفت: نمی‌توان برای شهید رجایی‌ها مراسم برگزار کنیم اما در عمل و پشت میز کاری خط‌مان گرایش به غرب باشد بلکه باید به کسانی که ناباور به غرب هستند تکیه کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به افتتاح پروژه ملی فاز یازدهم پتروشیمی در هفته دولت، آن را اقدامی مهم دانست و گفت: پروژه‌ای عظیم ۲۰ ساله که هر روز ۴۶ میلیون مترمکعب گاز و در سال ۵ میلیارد دلار فرآورده دارد در حالی که در دولت‌های قبل بیش از ۴۰ میلیارد دلار ضرر وارد شده بود، اما در دولت سیزدهم این پروژه در حال پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نمونه‌ای از مقابله با ناکارآمدی در پروژه‌های استان، اعلام کرد: یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۴ پل یک روستای دورافتاده بود که ۲۸ سال از آغاز ساخت آن گذشت و در طول یک سال این پروژه تکمیل شد، همچنین پروژه انتقال میدان بار جدید ساری با همت دولت انجام شد.

وی در عین حال با اشاره به مشکل پسماند استان خواستار تکمیل زباله سوز ساری شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477275

مهمترین اخبار ایران و جهان: