نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 08:45

شمسایی: با تغییر سیستم و فشار به حریف، کلمبیا را شکست دادیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با شناختی که در نیمه اول از کلمبیا بدست آوردیم، با تغییر سیستم و فشار به آن ها پیروز شدیم.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس  بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتسال مقابل کلمبیا در تورنمنت 6 جانبه برزیل اظهار داشت:  در همین ابتدا به بازیکنانم یک خسته نباشید می‌گویم و این دو پیروزی مبارکشان باشد. از این جا به بعد باید به فکر دو بازی بعدی باشند.

وی گفت:  بازی خوبی بود و خدا را شاکرم که با صدرنشینی به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کردیم. در این بازی شرایط بدنی بازیکنان بعد از سه روز خیلی بهتر شده بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در نیمه اول به خوبی توانستیم بازی را در دست داشته باشیم. در این نیمه موقعیت‌های هم داشتیم اما متاسفانه به گل تبدیل نشد  و در این نیمه شناخت خیلی خوبی از کلمبیا پیدا کردیم.

شمسایی ادامه داد: نقطه عطف این بازی با شناختی که در نیمه اول از کلمبیا به دست آوردیم در نیمه دوم بود که  تغییر سیستم دادیم. از 3 یک به 4 صفر و بر عکس و با فشاری که به این تیم آوردیم و تا آخر بازی از مسیر خود خارج نشدیم موقعیت‌های زیادی بازیکنانم به وجود آوردند و اگر توپ‌هایمان به گل تبدیل می شد زودتر می توانستیم به گل برسیم.  

وی گفت: در کل موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم. به تیر دروازه هم زدیم و می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم. خدا را شکر که به نتیجه دلخواه رسیدیم و توانستیم 2 بر صفر تیم خوب کلمبیا را شکست دهیم و حالا باید ببینیم که با چه تیمی در مرحله بعدی بازی خواهیم کرد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499931

مهمترین اخبار ایران و جهان: