نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 20:55

۶۴۰ گروه جهادی سمنان سبد کالا توزیع می‌کنند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۶۴۰ گروه جهادی در استان سمنان به همت بسیج سازندگی این استان در روزهای پایانی ماه صفر به تهیه و توزیع سبد کالا شامل مواد غذایی و لوازم‌التحریر اقدام خواهند کرد.

مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) که مصادف با روزهای پایانی ماه صفر است، گفت: خدمت به مردم همواره یکی از مهم‌ترین رویکردهای اقشار مختلف بسیج به‌ویژه بسیج سازندگی است.

وی بیان کرد: ساماندهی گروه‌های جهادی در استان سمنان به منظور ارائه خدمات به مردم به‌ویژه محرومان و نیازمندان در مناطق محروم شهرها و روستاهای این استان به نحو مطلوبی انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه از ظرفیت دفاتر بسیج سازندگی در شهرستان‌های مختلف این استان، گروه‌های جهادی، خیران و قرارگاه‌های پهنه‌ای در امر خدمت‌رسانی به مردم در شرایط و موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنیم، گفت: ۶۴۰ گروه جهادی در استان سمنان به همت بسیج سازندگی این استان در روزهای پایانی ماه صفر به تهیه و توزیع سبد کالا شامل مواد غذایی و لوازم‌التحریر اقدام خواهند کرد.

کاشفی ضمن قدردانی از کمک جهادگران و خیرانی که همواره بسیج سازندگی را در امر خدمت‌رسانی و رفع محرومیت‌ها کمک و یاری می‌کنند، گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی تهیه لوازم‌التحریر و توزیع آن بین نیازمندان نیز در دستور کار بسیج سازندگی این استان قرار دارد که با کمک گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این گروه‌های جهادی همچنین در ایام پایانی ماه صفر اقدام به پخت غذا و توزیع آن بین نیازمندان استان سمنان خواهند کرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498875

مهمترین اخبار ایران و جهان: