نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 19:29

تجارت یا ورزش؛ اداره ورزش و جوانان دنا جواب دهد

سالن ورزشی چند منظوره شهر سی سخت آن گونه که شنیده و دیده می‌شود بدون هماهنگی با هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران در اختیار نمایشگاه مبل قرار گرفته وفعالیت چندین هیئت ورزشی تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، سالن ورزشی چند منظوره شهر سی سخت آن گونه که شنیده می‌شود بدون هماهنگی با هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران در اختیار نمایشگاه مبل قرار گرفته وفعالیت چندین هیئت ورزشی تعطیل شده است.

ورزشکاران می‌گویند چنین اقدامی در شهر سی‌سخت باعث می‌شود که فعالیت چندین هیئت ورزشی برای مدت زیادی تعطیل گردد.

اوضاع از این قرار است که متولیان نمایشگاه مبل برای برپایی نمایشگاه خود به سراغ اداره ورزش و جوانان می‌رود و اداره ورزش و جوانان از بین این همه سالن تنها سالن فعالی که چندین هیئت ورزشی و قهرمان المپیکی در آن در حال تمرین هستند را در اختیار این نمایشگاه می‌گذارد.

آن‌ها می‌گویند مسئولان ورزشی شهرستان دنا بدون مشورت با روسای هیئت های ورزشی تنیس روی میز، بدمیتون، سنگ نوردی و دیگر ورزشکاران و بدون از هماهنگی قبلی اقدام به جمع آوری وسایل ورزشکاران از جمله میزهای پینگ پنگ کرده و عملا فعالیت چندین هیئت، ورزشی شهر سی‌سخت را به مدت چندین روز تعطیل کردند و با این کار نشان دادند که پول و تجارت را به  ورزش و سلامتی جوانان  ترجیح می‌دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465131

مهمترین اخبار ایران و جهان: