نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 11:43

پرونده کم فروشی یا گرانفروشی در چهار محال و بختیاری تشکیل نشد

شهرکرد_مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون پرونده کم فروشی یا گرانفروشی چهار محال و بختیاری تشکیل نشده، ولی برای برخورد با متخلفان جرایم سنگین در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله رحمتی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار کالاهای ویژه مدارس از ١٥ شهریور شروع شده است اظهار کرد: ناظران سازمان صنعت معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه‌ها بر نوشت افزار فروشی‌ها، کیف و کفش و پوشاک ویژه مدارس با دقت و حساسیت بیشتر نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه درج قیمت بر روی محصولات الزامی است تصریح کرد: درج قیمت، رعایت نرخ مصوب سود و ارائه فاکتور یا برگ خرید از مواردی است که به دقت بررسی می‌شود.

رحمتی بیان داشت: ٢٣٠ واحد صنفی نوشت افزا ر فروشی در شهرستان شهرکرد فعال است.

وی خاطر نشان کرد: فروش کالاهای با کیفیت و استاندارد بخصوص نوشت افزار بیشتر مد نظر است و با هرگونه کم فروشی گران فروشی و نبود برچسب قیمت روی کالاها برخورد قانونی می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه تاکنون پرونده کم فروشی یا گرانفروشی در استان چهار محال و بختیاری تشکیل نشده، ولی برای برخورد با متخلفان جرایم سنگین و بازدارنده‌ای پیش بینی شده است اذعان داشت: این طرح تا ١٥ مهرماه ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495975

مهمترین اخبار ایران و جهان: